Inte bra, inte bra...

Fräs!

Jag ska egentligen plugga klassik musik eftersom vi har prov på det imorgon. Det är bara ett litet problem, det är så fruktansvärt tråkigt att plugga totaly alone! Inte en kotte är hemma. Jag är inte heller med någon annan från min klass som också har detta imorgon. För jag tänkte vara lite smart och inte plugga med någon för då blir det mest skratt och flum. Men hallå i stugan, är det bättre att fastna vid datorn och tråka i hjäl? Nej, jag tycker inte det. Som pricken över i:et eller körsbäret på grädden så fryser jag som en jag vet inte vad!

Nej nu får jag tvinga trötta, frusna, uttråkade mig att plugga. Det är väl bara att sätta igång då! antar jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0