Det kliar i fingertopparna

Hello guys!


Det var ett bra tag sen sist. Det känns lite ovant att logga in. Att hitta på en rubrik som ska totalt blåsa er av stolen. känns dock inte som att jag lyckades på den punkten Jag har till och med glömt av hur jag brukade skriva. Vad var mitt knep? Hur var den där känslan när jag skrivit ett riktigt bra inlägg? Jag erkänner att jag har saknat det. Jag menar att få skriva. Det är nog därför jag alltid går tillbaka hit. Även fast jag har haft mina tvivel i omgångar. Men det är den där känslan som drar mig tillbaka.



Foto av: Lovisa Solkvint


Kommentarer
Postat av: den bästa (filippa)

detta har jag längtat efter! att din blogg ska ploppa upp på bloglovin för du gjort ett nytt inlägg!

GO KLARA GO KLARA GO KLARA

2012-05-06 @ 21:46:29
URL: http://stylebyfilippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0