On a walk with my dog

Är nu i denna sekund ute en runda med min fina vovve. Som på denna bild som kommer komma lite längre ner, har fukteksem. Så få inga misstankar om djurplågeri eller annat hemskt. Tack på förhand.

Jag blev glad när jag kollade Aftonbladet imorse och såg att loreen gick vidare, taggar final imorgon yeah! Blev lite mindre glad när jag såg att hon nästan blivit diskad när hon svarat på en fråga om hennes möte med människorätts rörelsen i azerbaijan. Jag menar kom igen people, hon säger bara sin åsikt när det gäller människors rätt i samhället, no big deal! Jag tycker hon är så jäklans cool som står upp för sånna saker!

See you latero!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Zebbe!

Farmor Inger

2012-07-31 @ 12:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0