Ren eufori , där satt den

Hej!

Jag tror inte jag behöver förklara vad detta inlägg kommer handla om. Igår var en väldigt bra kväll. Den bästa esc finalen någonsin. Det är inte ofta något sånt här händer och det var första gången under min livstid som jag får uppleva något sånt här. ( iallafall vad jag kommer ihåg, har inte så bra minne från när jag var 2 ) Jag och Cajsa hade från att loreen sjungit adrenalin kickar ungefär , hela tiden. Det var underbart roligt! Hon var så sjuktgrymjättesuperbra!

Jag är en stolt Svenne.

Gissa vem som ska boka biljetter till finalen nästa år så fort dom kommer ut? You got it. Me!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2736979/images/2012/pic_204231305.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha du såg mäkta förvånad ut eter rixfm-festivalemn men klart jag kände igen dig ifrån Kungsbacka! Mitt minne är TOPPNOTCH! ;) :D

2012-08-22 @ 19:31:53
URL: http://blogg.veckorevyn.com/fransson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0