Breakfast in the forenoon

Goodmorning my sweethearts!
·
Nu sitter jag här med en frukost som egentligen skulle ha varit en brunch. Alltså en blandning mellan frukost och lunch. Men det gick inget vidare när jag tittade in i kylskåpet. Så min genialiska plan att slippa äta lunch det första jag gör när jag kommer till stan, den verkar ganska borta nu. Om jag inte äter dubbelt så mycket som på bilden som kommer dyka upp här nere. Fast tyvärr kommer till coh med min mage säga "tack och hej" med den idén. För att sluta tråka ut er med mina matproblem så kan jag prata om något annat.
...
Blackout. hmm.. Jag kan säga att jag lyssnar på Spotify premium som jag fick i Julklapp! Jag kan också säga att min lista är liite för lång för att man ska kunna lyssna färdigt på alla låtar innan man stänger av datorn. Faktiskt otroligt irriterande eftersom jag vill lyssna på alla super bra låtar! hej ilandsproblem?
·


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0