En trött flicka en blåsig och kall söndag

Hello!
Jag släpade upp mig ur sängen klockan 10 idag och tvingade mig själv att trampa mig till kyrkan. Det kanske inte det roligaste man kan ägna sig åt på tredje advent. När det dessutom var en mysig amerikansk julfilm på TV just då.
Något som min mamma däremot skulle vara roligt och mysigt var att gå på julmarknad i "Bödeboa". Bara namnet satte pinnar i hjulet. När jag dessutom var där förra året och tyckte det var, tråkigt, såg jag ingen anledning till att hänga med.
Det ända jag har att längta till idag är Julkalendern kvart i sju. Annars är det ett rum som bör städas och SO som bör tränas.
so long mates.


Bild från förra året. Känner mig som en mäster fotograf.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du skulle följt med till bödeboa så hade du kunnat köpa lotter av mig & Linnea, vetttttuuuu! ;) <3

2011-12-12 @ 17:37:21
URL: http://linneasester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0