F.O.B.I

Kvällens!
Är nu hemkommen från skräckvandringen. (Jag klarade mig utan skräckmedicinen Nils!) Min drama lärare är läskig. Bara så att alla vet. Det var bara en tillfällig grej idag. Oftast är han snäll. Bara så att alla vet.
Jag hoppas dunder teet hjälper mot min något krassliga hals. Jag vill ju så gärna dansa imorgon! Genrepet innan föreställningen liksom, får inte bli sjuk. Och på Onsdag har film/drama gruppen filmpremiär. F.O.B.I (nu får ni fundera ut vad det står för..) Det får jag ju inte heller missa!
Krya på dig Klara.
Tack så mycket Klara, det var snällt av dig.
Tack och hej det var allt för mig!

Kommentarer
Postat av: alice

är det en film ni visar upp för föräldrar och vänner och så? ;)<3

2011-12-12 @ 20:37:20
URL: http://aliceflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0