Four days to christmas

Tjena mittbena!
Har ni det bra där ute?!
Jag är nu nästan helt förberedd för christmas eve. Jag satt igår kväll och pysslade ihop tre små julkort till mina klappar. Jag och mina vänner kom tillsammans på delar av rim som jag senare gjorde klara. åå, längtar tills mamma,pappa och Nils får läsa sina rim, haha! Jag måste bara säga att jag inte alls brukar skriva rim. Men i år har jag varit så tidig med julklappar så jag kände att why not?
Om 2 h 23 min är det dance uppvisning!! Taggad till tusen!! weehoo!:D wish us luck people.
Have a nice day friends

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

... två dagar fram till jul nu :)

2011-12-22 @ 15:25:17
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0