Fun, fun, fun

Hejsan hoppsan lillebror!
Tänkte berätta en smått rolig sak, eller faktiskt väldigt rolig sak. Igår hämtade jag boken cirkeln på bibbilibibioteket. När jag går in sitter det en äldre kvinna vid en av låne datorerna. Det känns lite konstigt men jag mumlar fram att min bok har kommit. Hon tittar lite på mig, sedan ner i skärmen igen. Jag säger det en gång till lite högre denna gången. Hon viftar irriterat med armarna och säger "du får kolla med, bibliotekarien hon är nog där inne" . När jag vänder mig om ser jag biblitekarien komma fram till kassan. Jag skrattar till lite och säger "jaha, ja,ja.." Men kvinnan bryr sig inte utan bara fortsätter skriva vid datorn. Jag vänder mig lite fnissande om till kassan och mumlar att min bok cirkeln har kommit... Hon tittar lite oförstående på mig.
Whooops! haha jag blev så förvånad att jag varken visste om jag skulle skratta eller vad jag skulle göra. Oj,oj,oj detta är sånt man ser i filmer och nu hände det på riktigt! haha om någon sett mig skulle dom nog skratta åt mig.
(oh no! Jag glömde min söta lilla tomte som jag gjorde när jag stannade kvar med Filippa, Ellie och Carin, i skolan. Okej, var inte så mycket att se men ändå.. ;)
Peace.

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha vad menar du klara? jag fattar ingenting? xD

2011-12-08 @ 15:39:11
URL: http://elleent.blogg.se/
Postat av: LOVISA ♥

Haha xD



Sv: Tack! Men den ska inte va där egentligen den är bara där när jag laddar upp den på bloggen annars blir det lite konstigt! ;)<3

Tack! ♥

2011-12-08 @ 15:57:34
URL: http://solkvints.blogg.se/
Postat av: Filippa

haha jag fattar faktiskt inte detdär i slutet när du börjar prata med biblotikarien ..? :o ;)

2011-12-08 @ 19:49:18
Postat av: Linnea

Haha! Det där var en liten typisktklaragrej! Haha :D <3

2011-12-08 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0