Om vi varit i USA eller England hade det varit idag vi firat

God juldags kväll! (där fick jag till det)
Jag har inte lagt min tid på min dator de senaste dagarna. Nehe, menar du det!? Jag har gjort annat skojsigt, simple as that.
Julafton var som vanligt en alldeles underbar dag! Och som vanligt vaknade jag med samma ledsna känsla över att julafton är över. Den känslan är hemsk, tänk det är 12 månader, 364 dagar kvar tills det är Julafton igen. satansbabijaner. Nu finns det säkert några som undrar vad jag fick i julklapp? inbillar mig att ni är intresserade?! Jag kan ju börja med att säga tre ord.
·
Melodifestivalen 2012
Genrep
Ulrik Munther
·
holyjesusicantwait!
Jag fortsätter med att publicera dessa bilderna...
Dom är tagna med min nya kompakt/digital kamera. Jag blev väldigt
glad när jag insåg hur bra den var. Bilderna är tagna i när det är mörkt
ute och i mitt mörka rum. Trodde absolut inte kvaliten skulle bli så bra då!
Fick jag va min käre bror. Mycket bra faktiskt!
Jag fick första boken i denna serien förra julen, "Fallen Ängel". Detta
är den tredje boken. Tvåan och den här är på engelska, den första läste
jag på svenska. (ettan finns ju förstås i engelska och tvärtom med dom andra)
Om ni gillar Twilight böckerna och fantasy så LÄS!!!  Fast alla kan passa
på att läsa!!!
ska byta till den vita. *Where ever you go take me with you*
200kr på Joy of giving!
underbara pippi vantar!
två tjockis tröjor!
mycket fin fast ska byta till en som känns mer som jag...
En väska till min camera
extremt snygga doc.Martens!
dom här blir ju wonderful till de nya Doc.Martens
OBS! jag fick väldigt brått med att ta kort på alla klappar så det blev något suddigt.
Jag fick även på Julaftons morgon ett fint litet rim (som jag absolut inte hittade kvällen innan) där jag fick reda på att jag fått spotify premium!
Det är vad jag fått än sålänge. Vi ska nämligen på mini julafton hos morfar imorgon. Jag har jätte glad för det jag fått!
Nu har jag hållt på med detta inlägget i en timme så nu orkar jag inte med det här längre.
Ni får ha en trevlans dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0