Är helt jätte glad!

Jag har precis kommit hem efter  att ha kollat på en väldigt bra spelning med Ulrik Munther!♥ Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag har sett honom in real life ;)
När vi kom dit var vi ju tvungna att för eviga!
Det var mobiler och kamror ööverallt!
Vi stod nästan längst fram, det var kanske två rader framför oss
Och gissa vad jag har fått av Ulrik?!
........
Hans auotograf!:D♥ Denna ska ramas in och sättas upp på väggen gott folk!;)
Ni får mer bilder och en massa filmer imorgon. Bland annat var det en tjej som var förband som spelade låtar med bara hennes gitarr. Kanske inte låter så märkvärdigt men hon var en riktig talang!
ps. Jag hann inte lägga upp bild på vad jag hade på mig, men det var inte så märkvärdigt, haha
Puss och kram från en glad Klara!

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: vist är han!

2011-07-04 @ 21:51:38
URL: http://fotodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0