Sleepover.

Hej gott folk!

Det blir sleepover hos Linnea ikväll! Hon är ensam hemma så jag och Filippa ska sällskapa henne så hon inte blir rädd;) Vi ska kolla på någon film. Vi vet inte vilken än men kanske någon som går på TV.
Innan idag, eller ikväll, så tog Filippa och Linnea kort på mig. Dock hade vi lite kreativitets brist så vi fotade inte så länge. Sedan har vi vart hos Filippa och spelat kort, ätit popcorn och druckit saft. Nu kom jag precis hem efter att vi varit i affären och köpt oss goda saker till ikväll!
Pussar och kramar från moi!♥

Kommentarer
Postat av: linnea

tur att ni gjorde mig sällskap så att jag inte blev rädd, ? hahahaha :D <33

2011-07-08 @ 19:20:23
URL: http://linneasester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0