Ulrik Munther del 2.

Ja, då kommer del 2 av filmerna på Ulrik!

"Moments ago" Jag har lyssnat en hel dag på denna låten!

"En vanlig dag" Det var denna han vann "lilla eurovision" med! 

"Boys don't cry" Det är nog denna som man hört mest på radion och så. Den här sjöng han även på Allsång på skansen. 


Det kommer minst en del till, kanske två. Jag har inte riktigt koll på hur många filmer det är kvar nämligen. Sen vill jag inte lägga upp för många i taget då det kanske blir jobbigt att lyssna på alla. Och det är ju det jag vill, att ni ska få lyssna på hans underbara musik ;) ♥


To be continued...


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 22:34:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0