Senapsgult.

Hej!

Idag har det vart en helt vanlig dag. Så om jag ska ta upp något från idag får det la bli min och min kompis lilla diskussion om min kofta. Vi har nämligen lite olika syn på vilken färg den har. Jag tycker den är senapsgul som flera andra också tyckte. Ellie däremot tyckte den var ockra. Vi satt där på no lektionen och diskutera detta med lärare och några elever. Tillslut sa min kompis:"Klara, den är litet barns bajs brun!" HahahaXD Hon e för rolig:D
Detta är då min kofta. Jag tycker den är senapsgul iallafall!
Som ni ser på bilden är jag hos en annan kompis, Lovisa. Vi ska åka till kulturskolan på workshops senare.
Ni får ha det så bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0