Varmt!

Tjena!

Idag har det vart varmt! Verkligen jätte varmt:) Rätt jobbigt men man ska ju inte klaga;)

 I morse när jag vaknade hade mina päron bestämt att vi inte skulle åka och kolla på kussens fotboll. Men det ville ju jag så 20 min senare satt vi i bilen mot Falkenberg! Dom vann alla matcher så dom gick till final:D Tyvärr förlorade dom finalen med 2-1 efter förlängning.

Jag måste säga att dom här dagarna har öppnat mina ögon för fotboll. Förut tyckte jag det var urtrist. Jag tror jag tycker "barn fotboll" är roligare än vuxen fotboll, men ändå. Idag stod jag till och med å hoppa när dom hade läge!XD Jag tror orsaken är att dom spelar så moget. Dom är bara 11 år men dom spelar som om dom va i min ålder. Det är roligt och kolla på. Jag får nog erkänna att jag är imponerad! Fast jag lockas inte till vuxen fotboll, dom blir jag inte imponerad av. Det är en annan sak!

Tja då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0