Jag saknar Skogsgärde!

Eftersom att jag ska rida igen idag pga missad ridlektion...

Så koma jag och tänka på Skogsgärde Islandshästar. Jag och några kompisar var på deras ridläger i sommras. Det var hur roligt som helst! Alla som var med på lägret blev bra kompisar  och vi hittade på en massa roliga saker. Vi red, som ni kanske förstår, på islandshästar. För mig var det första gången i mitt liv jag red på en Islandshäst. Vi töltade vilket är speciellt för Islandshästar, flygande pass är också en gångart som vanliga hästar inte har men vi fick inte rida flygande pass, det kan nämligen gå fortare än en väldigt snabb galopp! då går det fort kan jag tala om!:D

Det var hur som helst det roligaste ridlägret i hela mitt liv:D Tyvärr så finns det inte längre:(


Badtunnan


Hästen jag red, Ljomi<3


När vi var på en dagstur.


När vi var på dags tur.


Hmmm... :)


i paddocken!


i paddocken!


ett ormskal som min kompis hittade!


hmm, ja , fullkomligt normalt!


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Saaknar :( <3

2011-05-30 @ 16:09:57
URL: http://ourlifees.bloggplatsen.se/
Postat av: Lovisa

åhh jag med! <3

2011-05-30 @ 20:38:02
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0