Oh no I forgot!

Buenas noches!

I've done a big oops! haha;) Nej, men så här är läget. Jag, Klara Källman har glömt bort att idag är det onsdag, onsdag som betyder göra matte läxa. Har Klara Källman gjort någon matte läxa? svar: Nej.

 Klara får nog allt ta fram sin stränga fröken och befalla sig själv att iallafall börja på läxan. Ja, så får det bli! Det är ju trots allt den sista matte läxan innan sommarlovet, så nu ska jag inte göra fröken besviken.

Måste erkänna att det är lite svårt att sluta skriva, logga ut och stänga av datorn för att sedan sätta sig och göra matte...Men nu har jag varit dum så nu får jag skylla mig själv. punkt och slut. 

See you tomorrow people! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0