Till lägg i menyn

Kolla menyn!

Jag har lagt till en text om moi högst upp. Jag kände att det behövdes.

Jag har även skrivit  lite uppmuntrande ord i menyn. Jag brukar tänka så här när det gäller mig själv. Om ni inte vet det så har jag en dröm om att en dag bli skådespelerska♥ Fast än många tycker det är tråkigt med teater och vad jag håller på med så tänker jag att: "Tyck vad ni vill, men säg inget när jag står med min Oscar i handen!" haha ja, man får va lite kaxig när det gäller sånt här tycker jag. Det är bara bra för en själv och självförtroendet:)

Tänk på detta nu allt folk! Våga vara kaxiga om era drömmar, tro på dom, så kommer dom bli sanna!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0