Vi bara flöög!

Tjenare!

Som jag sa i mitt förra inlägg så red jag igen en lektion jag missat idag. Det var hoppning och jag hade den underbara hästen Smultron:D Vi hoppade ute så hon blev lite exalterad, haha;) Det var jätte roligt eftersom hon då var väldigt alert. Ibland var hon dock lite för alert så att hon ville gärna ta genvägar och va lite okoncentrerad i början. Men gud vad den hästen hoppar säger jag bara! Värsta perfekta tajmingen på varje hinder. Den känslan jag får när jag bara flyger över hindrenerna är svår att beskriva. Det var bara perfekt:D ♥


Smultron♥


Tjadå!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppa, de e livsfarliga saker ;) Jag håller mig till dressyren istället :P

2011-05-30 @ 20:25:40
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0