Happyface!

Hello mates!
Jag är något mycket skojsigt att berätta. Jag har nog berättat om den så kallade hela-dagen-på-trappan castingen som jag och en hop med fina människor va på den 2 Augusti. Trillade polletten ner nu? Även fast den inte gjorde det så berättar jag ändå! Igår när jag och 5 andra tjejer begav oss mot bussen för att åka hem ringde min mobil.
"Hej, jag är från glemme/glimme film!" (pinsamt att jag inte kommer ihåg vad dom heter. Skyller på trafiken...) Det gick en massa tankar genom huvudet den sekunden. Är det någon av dom casting byråer jag skickat cv till? kan det gå så fort? är det någon av som provfilmningar jag sökt på filmcafe? osv.
"Du har provfilmat hos oss"
Hmm, va! nej, det har jag väl inte? när gjorde jag det? Så gick mina tankar nu.
"Det var i augusti, kommer du ihåg?"
Nu kunde jag inte hålla mig längre, jag hoppade till av ren glädje. Jag blev så himlans glad. Även fast det gäller statist roller är det en speciell känsla. Det är någonting som dom har sett med just mig. Att dom, från glemme/glimme film ringer till mig. Klara. Det är speciellt. För 10 månader sedan kunde jag inte i min fantasi tro att jag skulle stå här där jag står idag. En statistroll i ryggsäcken som snart kommer få sällskap av en till. Plus erfarenhet av provfilmningar och annat. Vem vet var jag står om 10 månader igen?  Nästan en liten läskig tanke. Men mycket rolig om det fortsätter gå framåt!
Dagen då man skulle kunna säga att det började, iallafall en del.

Kom ihåg!  Believe in your dreams. Believe in yourself.
Peace!

Kommentarer
Postat av: alice flygare

grattis :D <3

2011-11-27 @ 19:27:54
URL: http://alice
Postat av: Anonym

vad var de korta replikerna ni skulle säga på castingen? :)

2011-11-28 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0