Kaos

Det går inte att förklara. Det är så mycket i mitt huvud just nu. Det är så mycket som vill ut. Jag vill kartlägga allt ihop och komma fram till ett bra resultat. När jag tänker tillbaka på gårdagen går det inte ihop. Ingenting är så som jag vill att det ska vara. Jag vill vara glad. Jag vill skriva " gaaa det var för jädrans roligt igår! Ulrik var jätte bra och jag skrek så mycket att jag har ont i halsen!" Fast det blir ju fel. Det var verkligen så. Jag skrek så jag fick ont i halsen. Han var jätte bra. Det jag ju så bra. Det var ju det. Men det går inte. Jag kan inte vara glad. Min hjärna går på högvarv. Jag kan inte få ut allt ur huvudet. Egentligen hade jag klarat av allting om det inte hade hänt på samma dag. Om jag hade fått möjlighet att sära på en bra dag och en dålig dag. Inte blanda ihop allting till en anda kaos dag. Jag vet inte varför jag skriver det här. Ni får klicka er vidare till nästa sida. Jag kanske hoppas innerst inne att jag får allt kartlagt om jag skriver ut det här. Jag vet inte. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Jag har suttit här länge nu och har fortfarande inte klickat på spara och publicera knappen. Jag hoppas det händer något oväntat snart som gör att min hjärna får en paus. Jag hoppas jag kommer kunna tänka på gårdagen så som jag vill tänka på den. Att jag ska bli glad när jag tänker på konserten utan att jag får andra tankar ivägen. Hoppas,hoppas,hoppas!
Nu får ni ha en bra dag och jag lovar att inte skriva något om det här mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0