Walk that walk, talk that talk

Hello everbody!
Jo jag kände att jag skulle vara lite duktig idag. Så jag tog i clementin och banan i min yhoghurt!jag kommer aldrig lära mig stavningen! Jag är så duktig.
Idag är det starten på veckan. Första dagen av de sju. Öppningen för nya möjligheter och äventyr. Det är måndag! Wich means att det är drama! Idag kommer det bli ännu mera stage fighting. Det är faktiskt väldigt roligt! Men jag måste vara duktig och INTE rekommendera er att testa förän ni vet hur man gör! Ser alla den gula varnings triangeln? Jag behöver inte dra en olycklig historia? Tänkte väl det... bra!
Den här tiden mellan skolan och dramat är min plugg tid. Men, jag skulle tydligen gå ut med Zebbe när jag kom hem så nu måste jag gå ut med honom istället för att plugga. Hoppas min hjärna drabbas av ett spanska mirakel imorgon på provet! In your dreams Klara
Ha det trevlans sunshines!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några frågor: Lär ni er mycket på dramakursen och hur gammal måste man vara för att börja? Går du på något mer på kulturskolan? :)

2011-11-21 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0