Iver

Bu!
Just nu kryper det tusentals små ivriga myror i min lilla kropp! well,lilla kan man diskutera
Det enda jag har gjort idag är att lyssna på en väldans massa radio, äta kokostoppar,rasta Zebbe, starta om bredbandsmodemet så många gånger att jag inte orkar räkna och efter en halv dag äntligen komma ut på internet. Det ni, det är inte dåligt!
Jag tänkte iallafall göra något åt myrorna. Nämligen att vara en sån där underbar dotter och hjälpa trötta mamma genom att laga kvällsmaten! Och sedan toppa det med att kolla på Svenska Hollywood fruar. Kan aldrig få för mycket att det programmet! Det låter väl som en bra revansh på denna dag?
Peace!

Kommentarer
Postat av: Filippa♥

lilla lilla sötaste klara tror du hört detta förut men jag vill bara skriva det en gång till..

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG ! :D ♥♥

2011-10-03 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0