Jag känner hur saltet svider under mina ögon

Hej

Det har varit den hemskaste dagen i skolan idag. Helt tyst. Du skulle kunna höra en knapp nål falla. Gråt överallt. Kramar och hulkanden. Det går inte att beskriva med ord hur alla känner just nu. Det är hemskt. Det är sånt här som bara inte händer. Men som gör det ändå.

Jag ska avsluta med att säga att jag älskar min fina klass. Tillsammans klarar vi allt.♥

Och glöm inte att ta hand om varandra. Vi vet aldrig vad som kommer ske. Lev varje dag som om den vore den sista.

Kommentarer
Postat av: Maja

Svar: Ja, det gör det verkligen, det är så hemskt som det kan bli detta.. Usch, förstår hur jobbigt ni borde ha det nu, själv kände jag ju Frida & Johan, och det är så svårt att föreställa sig att dom faktiskt är borta :(



Ja, hoppas dom har det bra där uppe i himlen <3

2012-02-02 @ 20:52:21
URL: http://maaaajaas.blogg.se/
Postat av: Nina

Har aldrig varit med om nån liknande skoldag, hoppas det blir bättre imorgon.

Och krya på dig Klara!<3

2012-02-02 @ 21:07:40
Postat av: Linnea

Sv: ja vi klarar detta tillsammans!

Precis, vi är en ända stor familj. Love you <3

2012-02-02 @ 22:27:50
URL: http://linneasester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0