Looking forward to the summer

Hello kompisar!

Även denna dag har jag varit hemma. Tråkigt,tråkigt. Jag är faktiskt hellre i skolan och frisk än hemma och sjuk. Detta har också gjort att jag missat både drama och dans. Let's cry a river! Men en sak som har varit roligt idag är mitt sommarjobb sökande. Jag har skrivit mig en fin lista med jobb jag kan söka och om varje jobb har jag skrivit bra saker att veta osv. Det första jobbet på listan fick sig ett telefon samtal av lilla mig idag. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Det var lääääskigt människor! Jag gick i genom det första jag skulle säga minst 10 gånger innan jag överhuvudtaget slog in nummret. Sen fick jag övertala mig själv några gånger att jag skulle ångra mig om jag inte gjorde det. Men jag gjorde det och det känns superbra!  Nu blir det förhoppningsvis inte lika läskigt nästa gång...


adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0