Här kommer förklaringen.

Hej!

Förklaringen till att jag inte bloggat sen igår morse lyder så här: Jag har inte haft tid då jag inprincip inte var hemma igår och idag. Jag sov över med Carin och Filippa igår och vi bestämde att vi skulle ha en dator fri kväll. Det var jätte kul, och faktiskt rätt skönt. Vi hade jätte,jätte roligt!:D♥ Dansa och haha!:D Så idag då så åkte vi klockan halv tio till Gekås! Vi var där till kvart över tre. Det var nog den minst stressiga gången på Gekås. Man brukar alltid få skynda sig så att man hinner med allt innan dom stänger. Men eftsersom vi var där så tidigt blev det inte stressigt. Jag köpte inte så mycket heller. Det kändes bra;)

Detta köpte jag:


Ett skydd man sätter på datorn. Den är något för liten men jag tror det går  bra.


Ögonskugga, vattenfast eyeliner(jag fick knappt bort den fast än jag hade bortagningsmedel mot vattebfast! snacka om vattenfast!) Rött läppstift.


Negellack som man kan göra tex streck med.


tre nagellack. älskar  färgerna!


sminkborttagnings medlet som knappt tog bort eyelinern! haha!

Nu har jag jätte btåttom hej då!!


Kommentarer
Postat av: Messheyblogworld- Mubina & Aphinyas

Va med våran "dagens blogg"

http://messhey.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

2011-06-03 @ 15:40:46
URL: http://messhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0