Aloha!

Jag har nu suttit och scrollat igenom Ulrik Munthers inlägg på facebook för att få reda på hur Aloha stavas. Jag visste att han har skrivit det några gånger och var så sugen på att skriva det. Nästa gång jag vill skriva det är det bara att leta bland inläggen så hittar jag det! Smart jag är! Problemet är nu bara att det tog ju sin tid att hitta just det inlägget bland alla Ulriks inlägg så min blogg tid blir kort. Jag ska nämligen gå ut med några vänners hund om 10 min. Vadå lite blogg tid? hur lång tid tar du på dig att skriva ett inlägg?! ja, jag vet att jag är seg! Men det här ska nog gå toppen!
Jag ska inte göra så mycket idag, eller den del av dagen som är kvar. Jag ska om 40 min åka till staden med Lovisa och Filippa. Där ska vi hyra film och köpa candy. Och det ska vi göra pga filmkväll i kväll! pga lät väldigt negativt men det är så klart positivt detta! Det kommer några härliga tjejor och tillsammans blir det skoj och mys! Jag vet inte vad det blir för filmer ännu. Det skulle inte förvåna mig om det blir en romantisk komedi, en "tjejfilm" och en Thriller/ spännande/ hemsk film. Om jag känner mina vänner rätt så att säga. Nu återstår bara 3 minuter av min blogg tid. Ska försöka åstadkomma något bra med dom minuterna.
Black out
Hmm.. well,well.. kommer inte på något bra. Bara att jag har ont i min tand. Kanske inte det mest intressanta. Men tänk så har jag ett hål?! omg, omg, omg, omg!! bara för att göra det dramatiskt
Nu går min tid ut folket!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0