Halloween fest!

Goodmorning!
Uppdaterade inget igår pågrund av att jag och Carin hade Halloween fest! Roligt,roligt med tjejorna. Hade ont i benen när jag kom hem. Dansade ni igår eller? Detta hära vill jag göra om nuu! Men jag får kanske behärska mig lite och nöja mig med bio ikväll. La familia ska nämligen kanske på Tintin ikväll. Men innan dess ska jag ta mig till Carin och städa och hämta kvarlämnade saker. Jag kommer antagligen fastna där. Om jag känner mig själv.
Nu hade jag ävern lite tid till att ta heltotroligt högkvalitets bilder på mitt dator skydd! Högkvalitet vet jag inte...


peace!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi dansade loss ordentligt med våra snygga moves , haha ! :)<3

2011-10-30 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0