The only chance

Tjenare!
Jag är barnsligt sprallig inför morgondagen! Helgen kommer bli funny,funny,funny:D Varje år när katalogen kommer hem till brevlådan har man tänkt "tänk om våran skola skulle få göra den!" Att det nu är så. Att det till och med kommer att vara jag och mina kompisar. Det är så roligt! Detta kommer va ett litet minne från denna tiden. Vi hoppas på att så många som möjligt ska komma ihåg. Det är vad vi vill. Galenskap står därför på shemat imorgon!
Jag kan inte göra annat än att längta efter denna galna helg som väntar!
WARNING! watch up for me and my girls tomorrow!
Pussar och kramar!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

vad är det du har gjort? vilken katalog? fattar ingenting :o<3

2011-09-18 @ 13:58:28
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0