Som flugit fallskärm

Hola amigos


Nu ska vi se vad har jag gjort idag. hm.. hm.. Varit i skolan som alla andra fjorton/femtonåringar i Sverige. Åtminstone väldigt många andra, såvida man inte skolkar, är sjuk eller på annat sätt inte kunnat förflytta sig från sängen till skolbänken. Jag kan stå ut från det vanliga "jag har varit i skolan i dag" med att jag var nära att vara en av dom som inte kunde förflytta sig från sängen till skolbänken idag. Det var hemskt. Bara hemskt. Imorse alltså.


För att göra allt lite roligare så har jag också varit på drama i 1 1/2 timme idag. Sketans najs people! Improvisation är ju inte direkt något man säger nej till . Herre min gud. Med det säger jag hej för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0