Provfilmning i Göteborg!

Hallå!

Jag har inte berättat det här förut men idag var jag på provfilmning i Göteborg! Det var till en ungdoms film som handlar om det som dom flesta ungdomsfilmer gör. Kärlek och vänskap som svider. Jag var där med ett helt gäng,Ellen, Lovisa, Cajsa, Sanna, Fanny, Linnea, Linnea och Alice.  Vi kom till Hagabion klockan tio över elva när det började elva (det var en öpppen audition så mna måste inte komma i tid). Ändå blev vi nästan sist! Så vi fick vänta i nästan 7 h innan vi fick provfilma. När man väl fick provfilma fick man säga två repliker till kameran och sen gå ut. Men vi har haft det roligt ändå! Vi har lärt oss ett film quiz utantill, alltid något ;)
Nu får vi bara hoppas på det bästa! Dom skulle höra av sig redan inom en vecka om det blev något.
Håll nu tummarna för Klara!
Puss och hej!


När jag provfilmade för första gången i mitt liv, "Förtroligheten".

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du glömde alice :p

2011-08-03 @ 11:55:53
Postat av: Linnea ♥

jag tror ändå att om du skulle fråga mig nån fråga från det skulle jag nog ändå inte kunna svara ;) men det är bara för att jag är så dålig! haha :D det var jätte kul! <3

2011-08-04 @ 22:54:34
URL: http://linneasester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0