It's Thuseday today!

Tjofräs!
Jag säger ofta något med 'tjo' när jag ska säga hej fastän jag stör mig när andra gör det, det går inte ihop Klara

Idag är ännu en sån där dag där jag är lite smått flummig. Fast nej. Jag är bara på bra humör idag , detta är alltså så som jag brukar bete mig med andra ord. Flummigt.  Nu vet ni det och nu ska ni få veta en till sak! Jag ska ha jätte roligt nu och plugga swedish! Det låter väl väldigt trevlans? Eller så är det inte så roligt. Men jag ska ta mig igenom detta ska ni se, promise!
Efter regn kommer solsken, eller hur kära vänner? Idag är svenskan regnet och dansen solskenet! Ni hörde mig, jag ska på dans idag klockan halv 7. Everybody say weehåå?!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0