Live Love Laugh

Svejs
Vax luktar vääldigt gott. Sånt vax som killar har i håret, lovely!
Det var en bra början tycker jag...
Idag är en mysig dag. Jag har varit så där härligt flummig den senaste delen av dagen och skrattat åt sånt som bara Klara skrattar åt. Något som mina friends kan intyga Det är så roligt att skratta, ganska logiskt. Jag blir så glad och pigg, och det behöver jag för den senaste tiden har jag inprincip sovit i korridorerna.
Jag tror varenda människa mår bra av att skratta! Det ger dagen en guldkant.
Snart blir det mer skratt och annat smått och gott!
Peace

Kommentarer
Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

Vinnaren av veckans blogg är nu uppe på min blogg! Kolla om det blev du! :)



http://solkvints.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2011-12-05 @ 21:04:51
URL: http://solkvints.blogg.se/
Postat av: Fransson

Sv; jo jag har också fått veta att den är fake. Folk må hata honom men trots allt så hjälpte han så många andra. Så många människor förstår inte förrän de ser något som Jonahs video.okej den var falsk. Hata honom de som vill det. Han var inte mobbad. Men so what? I mina ögon var det intedet faktum att han sökte uppmärksamhet och spred en stor lögn utan att tack vare hans lilla lögn har flera hundratusentals människor visat sitt stöd för mobbning världen över. Vågat bryta moraltrender. DET tycker jag är så himla fint! :')

2011-12-05 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0