Målarfärg under naglarna

Hej!

Jag har vit målarfärg under naglarna och även på min fina kofta. Jag vet inte om färgen går bort men som tur är så syns det inte så mycket. Jag luktar lacknafta från händerna upp till armbågarna. Jag har varit kvar i skolan 105 minuter längre än vad jag behövde. Men vet ni vad? allt detta är värt det! Jag har målat första lagret på min TV-bänk. Jag har nu ett pretty big chans att bli färdig med den innan Jul. Supertruperlightsaregonnafindyou!
Om 25 minuter går bilen till kulturskolan för skräckvandring.
Jag sa till Nils att jag tagit min skräckmedicin men jag ljög. Jag vet att det är fult att ljuga men jag tycker mediciner är så fruktansvärt äckliga. Dessutom är det väl meningen att man ska bli rädd på en skräckvandring? Snälla tomten, bortse från den här lögnen!
Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0