Prioritering eller en fråga om tid

Tjoblena!
Oj, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Men det här ska nog gå vägen...! Igår ängnade jag mig åt att ha det allmänt trevligt med fina vänner. En rolig kvällspromenad och sedan kollande på filmen "Jag saknar dig" jag är inte alls efter, inte alls! Nu ska jag låta lite proffsig och det här är mitt utalande om filmen: Inte så bra skådespelare. Oftast lät det som dom läste ur manus och lite väl överspelat.
Nej. Glöm att jag skrev så där. Jag ska inte säga något innan jag har försökt själv. Vi får se det såhär istället: Nu vet jag vissa saker jag inte ska göra själv och vissa saker jag kan ta efter!
Det lät mycket bättre!
Nu säger min kropp ifrån. Jag får komma till något bra slut, känner jag.
Ni får ha en skojsig kväll och glöm inte andra Advent imorgon!
Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0