Hemma i lilla Varberg igen!

Hellu alla goa människor!

Nu har jag vart hemkommen från huvudstaden i några timmar. Har fått en massa bra information och tips från kursen. Den var verkligen givande! Nu ska här skickas iväg CV:n till höger och vänster gott folk!

Inte nog med att det var en fantastik kurs, jag har sett Veronica Maggio på allsång på skansen, vart på grönan och vart på och i pirates of the caribean skeppet black pearl! ni får veta mera dom kommande dagarna...

Nu ska jag snart sova i min alldeles egna säng så att jag vilar upp mig till imorgon. Då kommer kusinerna hit till Varberg! Ingen rast ingen vila;)

Vi ses!

ps. rätt roligt att mina nyfunna vänner tror att varberg typ är göteborg ( därmed tror dom att jag kommer från gbg) och att jag pratar göteborska!XD


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka ska du skicka CV till?:D<3

2011-07-17 @ 00:11:02
URL: http://sannaawallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0