Ulrik Munther i Kinna!

Hejsan svejsan!

Idag ska Ellen, Lovisa och jag till Kinna och kolla på Ulrik Munther!♥ Det ska bli super roligt:D
Just nu ska jag sminka mig för att sedan bege mig till Lovisa och hjälpa henne med vad hon ska ha på sig.
Vad har man inte vänner till? haha:)

Min kamera är sönder så jag får försöka ta lite kort med mobilen. Låt oss se det som en utmaning! ( min mobilkamera är nämligen rätt seg, så det man vill ta kort på brukar oftast försvinna ur bild när man väl har tagit kortet)
Ni får se senare idag vad jag ska ha på mig, om detta intresserar er så att säga... ;)

 

 

 

 

 

Hans nya låt "Moments ago"

 

Jätte bra är vad han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0