Gult gör dig glad!

God kväll!

Idag har det varit ännu en fotbollstittande dag i Falkenberg. Kussen vann två matcher och  gjorde lika en, bra jobbat!:D Idag har det även varit sommar väder!:D Wiihooo♥  Det har vart så där perfekt väder. Inte  för varmt så att man svettas ihjäl och inte för kallt. Dock så vill inte riktigt mina ben bli bruna, men mitt ansikte däremot, det vill bli brunt! suck, suck..

Nu väntar det grillad mat med släkt och familj!


Jag har målat mina naglar i denna underbara gula som jag köpte på G-kås i torsdags. Jag använde min vita nail artist och gjorde streck. Min blåa nail artist till prickarna. Sommrigt och kanske lite svenskt, hmm..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0