The tourist- snabb recension

Handlingen

Den beskedlige amerikanen Frank semestrar i Venedig, där han träffar den vackra Elise som bär på en mystisk hemlighet. Deras till en början lekfulla flört förvandlas snart till till en härva av farliga lögner och plötsligt jagas de av både Interpol, italiensk polis och ryska torpeder i denna nervkittlande internationella actionthriller.

Vad jag tycker

Pappa och brorsan tycker den är jätte dålig och att allt handlar om Angelina Jolie. Men där håller jag inte med dom. Jag tycker denna filmen är bra. Den är inte jätte bra men den är absolut inte dålig. Dessvärre tror jag att filmen överlever på Johnny Depp. Han är fantastik som vanligt. Jag brukar ha svårt för Angelina Jolie men i denna filmen är hon alldeles lagom. Jag funderar på hur filmen hade blivit med andra skådespelare? Antingen hade den blivit jätte tråkig eller ännu bättre. Tror jag iallafall. Men det får vi aldrig veta, hahaXD Miljön i filmen är perfekt. Jag tror filmen hade blivit rätt tråkig om den hade utspelats mitt i New York eller något liknande. Den fina tillvaron i Venedig bryter perfekt mot filmens handling. Den här filmen är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0