Welcome to the Rileys.

Hej alla härliga männsikor!

Idag när jag, mamma och brorsan var i staden så hyrde vi tre filmer. För att göra det hela rättvist fick vi välja varsin film att hyra.

Mamma: The tourist

Brorsan: Appaloosa

Jag: Welcome to the Rileys

I The tourist är Angelina Jolie och Jhonny Depp med. Spännande att se. Angelina är kanske inte så rolig att se men Jhonny Depp har nåt extra!;D Han är bara så cool!

I Welcome to the Rileys är Kristen Stewart med. Om ni inte visste det så är jag lite av ett fan av TwilightXD Så denna filmen måste jag ju se eftersom att hon är med. Det är ju självklart att det inte är bara därför jag vill se Kristen Stewart, för att hon är med i Twilight. Hon är en väldigt speciell skådespelerska och jag gillar hennes egna sätt att spela. Hon använder sina aniktsutryck på ett väldigt bra sätt. Hon sticker ut i mängden!

I kväll ska jag och mamma se antingen The tourist eller Welcome to the rileys. Pappa och brorsan ska sova i tältet som jag, Carin och Filippa sov i igår!





Handlingen i Welcome to the Rileys


Jag ska testa och se om denna är god, hmm...


Pappa och brorsan är här ute medans jag och mamma gottar oss framför en film!


Eran Klara!


Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! :)

Jag har också sett Welcome to the Rileys och är ett stort fan av Kristen Stewart! Älskar hennes stil, hennes utseende, hennes personlighet och hennes skådespeleri! Och egentligen ALLT med henne!

Först tyckte jag att filmen var ganska långtråkig, men när jag hade sett färdigt filmen var jag helt tagen! Jag började verkligen tänka till! Och Kristen gör den så verklig! Haha det var nog det jag ville säga, ha det bra! <3

2011-09-23 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0