foton kommer...

Hej!
Om 10 min går bilen till Kultruskolan så detta blir ett så kallat "snabbinlägg"! Nu undrar ni förstås vad jag ska göra där på höstlovet? Det är ju ingen undervisning? Man kan väl inte bara åka dit för att man saknar att vara där?!
Som svar på era frågor ska jag vara så utomordentligt snäll och förklara!
Jag är en av slumpvist utvalda elever på kulturskolan som ska få komma dit idag i två timmar och göra en "utvärdering" . Vi ska alltså på något sätt hjälpa till att förbättra skolan. Hur har vi inte fått veta. Det blir säkert bra! Det känns kul att få vara med påverka lite sådär.
Foton på mina inköp från Götlaborg får ni när jag kommer hem igen, så håll utkik!
gaaa! jag bara älskar kvaliten på cam bilder! host,host...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0