Good news

Tjillivippen!
Filippa ringe mig nyss och gav mig some good news! Jag trodde att jag skulle behöva plugga som en dåre inför no provet imorgon. Men då bestäms det att provet ska va på onsdag! Är detta en lättnad eller är detta en lättnad? Jag tror det är en lättnad... Så nu är det "bara" två sidor matte + 1 matte läxa och 50 sidor i Robinson Crouse kvar på schemat! Jag får en sån väldans lust att plugga nu känner jag!(?)
(Inte för att detta är en skvallerblogg men detta fick mig ett inre skratt. Jag lyssnade på mix megapols musik nyheter och då säger dom så här: Justin Bieber anklagas för att vara pappan till ett fans barn. Justin säger att han ens aldrig har träffat fanet. Han erbjuder sig att göra ett DNA prov för att bevisa att han inte är pappan. Domstolen (tror jag det var) har lagt ner ärendet på flickans ord.
Jag säger bara stackars flicka vars dröm blev överdriven. Och stackars Justin som inte ens har träffat människan. Det måste kännas riktigt konstigt att få ett sådant påhopp! haha ja gott folk, detta gjorde att min mun formade ett leende.)

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0