Just when you thought you were going in the right direction, you're back on the same track again

Hej!
Tänkte börja med att besvara en fråga!
Inlägg:Happy face! Från: Anonym
Fråga: vad var de korta replikerna ni skulle säga på castingen? :)
Svar: Jag kommer inte riktigt ihåg men det var något i denna stilen: "John och Paul hade armbrytning. Och Paul vann!"(imponerad) och sen var det en lång konstig som gick något sånt här:" vi firar alltid midsommar och jag tänkte att du kunde vara med, det blir kul" (flörtande) Den kanske inte lät så konstig men den var som sagt inte riktigt så här! Det kanske var en till replik, fast jag kommer inte ihåg. Det var faktiskt länge sedan, i Augusti! Okej, jag kanske har lite dåligt minne men,men... Hoppas detta svar det du ville ha! Kom ihåg att det är roligare att få ett namn bakom frågan! ;)
Jag måste tyvärr säga att som det ser ut nu så ska jag inte vara statist i denna filmen. Mycket tråkigt får jag säga! Jag fick ett litet sms precis från Glimmer film (titta vad duktig jag är som vet vad dom heter) och dom sa att det blivit inställt och att dom inte vet om det blir ett tillfälle. Buhuu! aja, får hoppas som aldrig förr!
Jag får ta bort min ledsamhet genom att dansa. Nej,men vilken tur då att det är precis det jag ska göra ikväll! Vilket sammanträffande folket!
Ha det brao!:D

Kommentarer
Postat av: Sannis

Svar: Jaa jag vet, jag måste bli sämre!!!;)<3

2011-11-29 @ 22:12:28
URL: http://loveberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0