On my knees looking for the answer

Tjofräs!
Nu trodde jag att jag skulle befinna mig hos Lovajsa och fixa med min design. Men det blev ett litet missförstånd så vi ska ses vid halv fem istället. Men detta förstör inte min dagsplan! vilken dagsplan..? Jag får ta tag i lite No och lite Bild. No:n känns det som att jag kan och bilden är så lite kvar på så det går fort. (Beror på hur länge jag fastnar här det vill säga) Bild skadar inte överhuvudtaget! Det är nog det roligaste i skolan enligt mig. Och det skadar ju inte att våran lärare är, vad ska man säga, speciell men väldigt rolig och duktig. Jag och B brukar driva lite med varandra vilket är väldigt roligt! Om ändå fler lärare kunde vara lite mer, humoristiska?
Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0