Surprises,surprises oh gosh I love surprises!

Tjopppsan!
Min dag började med ett roligt överraskande! När jag stod flåsande och smått stressad vid mitt skåp imorse dök det upp ett väl bekant ansikte mellan mig och skåpet. Ellie! Hon har lyxat till det för sig och vart i Bali i 2 veckor. Den lilla skiten! Hur som helst var jag helt inställd på att hon skulle komma hem först i morgon. Men icke sa nicke. Där hoppade hon fram och skrek " Hej Klara!". Jag fick dock inte lika glad reaktion som hon. Jag blev förstås väldigt glad att se henne, fast mitt uppe i schema tittande och slänga-in-alla-saker-i-skåpet blev mitt svar. "oj, hej Ellie, du skulle la inte komma tillbaka förrän imorgon?" Känner att jag är en väldigt snäll kompis...
Nu ska Klara ta tag i Den industriella revolutionen. Det är prov på SO schemat imorgon så det är bäst man kan något iallafall... Men det ska nog gå bra!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0