Vi måste åka nu!

Hejs svejs!
Lovisa: "Klara, klockan är ju tjugo över! vi måste åka!"
Jag:" nej, men klockan är ju tjugo över TRE vi börjar tjugo i FEM, vi ska åka om en timme!"
Lovisa:" ja,ja! jag såg fel! haha ojsan!"

Vi pratar om hur många gånger detta händer...

Lovisas mamma kommer in kollar på klockan..
L-mamma: "Ja, vi måste ju åka snart!"
Hahaha! Det är svårt att få fram hur roligt det var, men jag kan ju alltid hoppas att ni har samma humor som jag. Ingen har så konstig humor som du Klara, men visst, visst... Vad jag egentligen skulle skriva var att snart bär det va till dramat! Fast jag var ju bara tvungen till att dela med mig av det här först! Som sagt, drama står på schemat och det spritter i kroppen när jag tänker på det. Det känns så förbaskat bra med den här pjäsen och alltihopa är så bra! yeeaah! Så, nu fick ni lite energi av mig också så nu kan ni ta och springa fem varv runt huset för att bli av med all energi, så ses vi när jag kommer hem från dramat!
Bra, då säger vi så.
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0