Yellow diamonds in the light

Korsning!
Här sitter jag ännu en kväll lika trött som en död fisk som inte kan röra en fena. mohaha där var jag vitsig! Detta mörkret tar kål på mig och inte blir det lättare när man måste vara pigg och göra läxor hit och läxor dit. Och det blir absolut inte bättre när man känner glögg lukten sprida sig i huset och hela familjen samlar sig i soffan (där för övrigt gamla familje filmer finns tillgängliga, det är ett väldans tjat om filmerna tycker jag, sorry!) Nu ropar dom på mig också! Oh my lord, vad kommer hända med mitt läxarbete nu? Jag slits i mellan, as usual. Och jag väljer den lätta vägen, jag kör på ända till det inte håller längre. ojsan svojsan vad läxläsning kan spegla problem.
Lovisa solkvint
What if life was like putting on a pair of shoes. It would be easy.

Kraamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0