Education first!

Tjenamors!
Idag när jag öppnade våran brevlåda hittade jag ett brev från EF. Brevet innehöll två kataloger. En mindre och en större. Den större var för barn 14-18 år som vill åka på språkresa i sommar. Jag tillhör ett av dom barnen! Lovisa, Ellen och jag vill åka till England denna sommaren i 3 veckor och lära oss och ha det kul! Vi har varit inställda på London länge men nu ska det vara OS där nästa år så det blir det tråångt i London. Som om det inte redan är trångt. Så det blir kanske någon annan stad i England. Om jag får åka överhuvudtaget vill säga Så ikväll blir det att förklara alla fördelar med en sån här resa för mammsen och pappsen! Wish me luck!;D
På tal om Ellen ska jag och la familia till hennes familia ikväll för att fira hennes födelsedag! Trevlans och kulans!
Men först är det dans och är så peppad! Mycket utropstecken... Något jag inte är så peppad över är matten jag måste plugga på nu. Det är nämligen så att klass 8:2 har matte prov imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0