Förklaringen

Hej folket!
Nu har vi, efter tusen år finally fått ett nytt modem! yeah! Så nu behöver jag inte stirra på internet symbolen och be om att idag, så kanske,kanske försvinner den gula trianglen. oj då, där blev det dramatiskt... Nu behöver jag inte ens titta på symbolen för nu vet jag att jag alltid kommer ha internet uppkoppling. Och det bästa är att ni kommer få inlägg utan att jag skriver "ber om ursäkt, skyller på modemet" "inget internet på 3 dagar" Har inte kunnat blogga på grund av inget internet" osv osv. Bra right!?
Nu ska jag förklara hur min dag kommer se ut i fortsättningen. När jag har skrivit klart detta inlägget  ska jag städa undan efter mig i allrummet och även my room. Uh, It looks like a mess! Sedan är det bäst om jag ägnar mig åt min bok som jag lånat på biblioteket. Boken skulle vart tillbaka igår så det är bäst att jag snabbar på, vi vill ju inte ha några arga biblioteks damer efter mig! Efter det blir det en övernattning med tjejorna Filippa och Lovisa!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0