Jag säger det igen: shopaholic?

Tjena mittbena!
Sitter i soffan efter en toppen dag i Götet. Jag tror att jag har ärvt en egenskap av mammsen. Bra eller dålig får var och en avgöra. Jag har iallafall shoppat. Mycket. vågar inte kolla beloppet på kontot. Men jag fick hem fin,fina grejor så det får vara värt det!
Nu ska jag ladda batterierna och ta mig ut till kaninen och ge henne mat. Jag har laddat batterierna i en timme nu så det borde vara dags. Det är värt ett försök iallafall. Ge mig lite superkraft nu då! Ett, två å tre! Nej, skojar lite med er. Visst var det roligt!?
Okej, nu ska jag sluta.
Fred

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Visa vad du köpte på bloggen! :D<3

2011-11-01 @ 01:24:43
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0